Söndag igen..

Man hinner knappt blinka.. Ena stunden ligger man och gottar sig framför idol, mätt&belåten efter en härlig fredagsmiddag och smuttar på ett glas vin.. Och den andra sitter man här, bakis, trött och hetsäter det sista av helgens godis framför sportspegeln.. Jävla söndag, att den alltid har så bråttom!!

Har hursom haft en riktigt härlig helg.. Fredagen spenderades som sagt i soffan, välbehövligt!
Sen har det hinnits med ganska så mycket..

Rajraj hos Lollo&Robert, Bullbak med Amanda&Celie och även lite firande av Malins födelsedag..
Blabla..Bilder säger mer än tusen ord så..





Lite höstmys med sötaste




Celie bakar bullar




Äta bullar




Födelsedagsbarnet :)



Äta tårta

ätaätaätaäta

Känner mig helt svullen av allt skräp jag tryckt i mig, imorgon är det måndag, då börjar mitt nya liv..
..igen!

Kommentarer
Postat av: Millan

Haha, you go girl! Då har vi Måndag- då tar vi nya tag! Kram på dig, vi syns imorgon!

2009-10-05 @ 11:56:27
URL: http://mullsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0