Avaaail

tid på jobbet, hela sveriges befolkning sitter väl bänkade med lättsaltade potatischips och en kall öl framför fotbollsmatchen.

Här sitter man på jobbet, med inget att göra och försöker följa matchen online på fotbollskanalen.se men det flimrar mest. Kan inte riktigt urskilja Zlatan från bollen.

Tänkte passa på att lägga in lite sena bilder från SA:n förra helgen, för alla som inte jobbar på 3 kan jag informera att SA= Service Acadamy.

Tokrolig kväll, god mat, underhållning och en 10:a till utgång efteråt. Dock är dessa bilder inte från det sistnämda, vilket kanske är bäst så :)



Malin, Therese & Jag
Kanske inte mitt snyggaste jag, men vafan ibland får man bjuda till lite





Min finaste Alexandra, säljarn :)





Haha, Hanna försöker spela seriös med kaffekoppen





Middag





Prisutdelning





Duktiga duktiga Johan :)
Årets säljare


Kommentarer
Postat av: Axl Rose

JAG LÄSER FAKTISKT DIN BLOGG! :) Puss älskling.

2009-09-10 @ 19:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0