Fina vänner..

är jag lyckligt lottad att ha, flera underbaringar till&me :)

Ikväll har jag hunnit med en snabbis med 2 utav dom.

En kopp te hos Millan samtidigt som hon bakade muffins och stod i, och lite mys med hennes småttingar.
Moa har blivit så stor, jo jag vet att jag låter som en farmor men det är nog sån man blir för jag tycker att tiden gårgårgår utan att man riktigt hinner med.



Här ser ni Moa illustera hur fort hon växt



Kvällen avslutades med lite Idol & fruktsallads-middag hos Madde





Nu lägger jag hatten på hyllan för idag

GnightGnight folks


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad gulligt! "Moa illustrerar hur fort hon har växt" Naaaw!

2009-09-25 @ 09:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0