Helg update!

Nu måste det bli en förbättring på bloggandet, med en supershysst design och ett innehållsrikt liv har jag ingenting att skylla bloggtorkan på längre..
Får väl vara att min kamera forfarande är död trots upplivnings försök..

Helgen som passerat har vart lugn, men riktigt härlig!

Fredagen spenderades som alltid med fredagsmys hos Madde&Jani med en massa mums och mamma mia.
Lika trevlig som alltid!



(knyckt från Maddes blogg)


Sen har det även hunnits med massa fika, hos både Madde&Farmor.
Middag med familjen, en massa läckerheter från havets botten
gambas (såg ut som räkor fast i kräftstorlek) hälleflundra, pilgrimsmusslor and so on..
Eriksdalsbadet även det med min fina familj..
En riktig familjehelg!

Nu ska bara låneansökan in, allt runtom är äntligen klart..
Sen måste vi ju självklart falla för en lägenhet, men om jag känner mig själv rätt tar det nog inte så lång tid :) 


Kommentarer
Postat av: Madde

Den är så fin din nya bloggdesign!! Du kan få fortsätta med min nu ;)Pussar

2009-09-07 @ 17:52:43
URL: http://maddeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0