Ledig Torsdag

Det är inte varje dag jag har lyxledigt mitt i veckan. Men i helgen vankas det jobb vilket resulterat i en ledig Torsdag.

Härligt, då hinner man med allt sånt som man aldrig vill eller orkar göra när det är helg.

Just nu rullar tvättmaskinen förfullt, mellan det har jag klämt in lite nathalietid och noppat de små brynen och lagat min favoritmat till lunch.
Tuggat i mig i lugn och ro tilsammans med världens bästa sällskap
nämligen

Jag mig Nathalie





quality time med sig själv är underskattat



Kommentarer
Postat av: Axel

Din favoritlunch såg förjävla trist ut

2009-09-24 @ 22:41:03
Postat av: Nathalie

Pestopasta är grymt!! Sådeså

2009-09-25 @ 10:44:37
URL: http://nathaliiefolkeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0