Long time..

..no see!

Jag är stolt ägare till titeln "sveriges sämsta bloggerska" och det har sin baksida.
Mina öron blöder av skavsår av allt tjat, så funderar på att satsa på på näst sämsta istället.

Sen sist?

Har hunnit med en härlig kräftis i skärgår´n på RobinBäckis Ö.
Svinkul tradition må jag säga :)

Gör så att jag lägger upp ngra bilder därifrån under morgondagen.. Förhoppningsvis!

Lite jobbjobb, möte på banken å blahabla.

Helgen bjöd på fredagsmys med Lollo, besök hos svärföräldrarna, middag och ett glas vin med Madde.
Och idag vart det en tripp till stan med Amanda&Celie samt Alexandra.

Fick med mig nya skor, ny kavaj, nya jeans samt lite nytt krimskrams.
Gillar att jag poängterar NY framför allt.. no shit de va inte gamla :)


Efter allt strosande & lite Mcdonalds köpte vi oss kaffe och satte oss i Berzelii park för lite mys




Världens utan tvekan sötaste tjej!




Världens utan tvekan sötaste..hmm.. Amanda :)




Parkhäng




Bus på tråkpendeln



Ååh visst är min nya kamera fullkomligt UNDERBAR?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0