Utväxt..

Kan vara det osexigaste som finns.. Och just nu lider jag oooerhört av just detta syndrom!
Ser nästan ut som om jag ser ut såhär med flit, så illa är det.

Trodde jag skulle klara mig en stund till men barret växer som ogräs.
Vet dock inte riktigt hur jag ska hinna med ett besök till frisören.. Jobbar ju kväll denna vecka vilket betyder att jag börjar 11.30 och slutar 20.15..

so-much-to-do-so-little-time

usch, klippågren kommer på besök.
Funderar på att klippa av mig en bit, kanske till axlarna.
Men hur ska jag veta att jag inte kommer sakna mitt långa trassel?
Sen är det ju detdär med färg, mörkare ska det bli.. med hur mörkt?










Kommentarer
Postat av: Millan

Hej fru! Det är tur att vi har de här bloggarna så vi kan hålla oss uppdaterade i varandras liv! Jag tycker att din hårfärg på fotot i mitten är jättefin! Kram kram

2009-09-09 @ 08:07:26
URL: http://mullsan.blogg.se/
Postat av: KADDEN!

Mitten älskling!! ser du ut som min hounungsblomma <3

2009-09-10 @ 19:11:58
URL: http://spaarky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0