Friiiday im in loooove..

Amen äntligen kom denna exotiska dag (eller va det erotiska?).. Internskämt, försökte alltså inte att vara rolig!

All work hela dagen lång, en sväng förbi systemet inför morgondagen och middag och bio med R.
En helt okej fredag vill säga!

När jag nu fått konkurrens på bloggmarknaden av självaste Amandiepoo som stylar med bilder och bra uppdatering så tvingades jag i smyg att fota min tallrik.
Men vill ju inte vara sämre än en newbe på marknaden,
här har ni tantens blogg iaf.
Nu kommer hennes läsarsiffror slå i taket, men sån är jag liksom
en shysst polare som delar med sig av sin framgång.

haha




Jag åt lax&scampi med sparrisrisotto & kräftröra



Fast skulle hellre satt tänderna i den här gobiten :)

Biobesöket spenderades med 3D-brills på.
Glajjerna va roligare än filmen men visst va det ballt.
Dock tror jag mer på Alice i underlandet när den kommer, de visade trailern idag.
Can´t wait!



Hahaha, spionen..

Nä nu är det dags för sömn, helt slut efter en fullproppad men härlig vecka!

Sist men inte minst vill jag avsluta med att säga tack,
till alla underbara människor som förgyller mitt liv!

Jag älskar livet & jag älskar er!




Kommentarer
Postat av: Anonym

det later som en alldeles prima vecka. Halsa robiin :)

2010-02-06 @ 15:18:51
Postat av: amanda

Gullig du är raring :P Men du är safe på helgerna, du vet, jag bloggar ju inte utan betalt, ha ha! Ses sen, puss!

2010-02-07 @ 10:54:14
URL: http://amandaeckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0