Långhelg

yeah
så jävla skönt, fick en ledig dag nu som ersättning för att vi jobbade 13dagsafton?
sköönt som fein iaf

Fick sällis på tåget till&från jobbet av min kära vän Robin B.
Haha B, men måste liksom förtydliga att jag inte kallar min karl för vän.

Dagen har passerat fort, jag tyckte jag nyss åkte hemifrån?

Läste förresten igenom mitt föregående inlägg som jag knåpade ihop lite fort och jag måste be om ursäkt för de pinsamma stavfel jag gjort.
Jag vet att och stavas och inte ock.

Amanda krigar på och försöker skapa nya bloggtrender.
Självklart hakar jag på!

Visst du kanske har en gammal bajsblöja i väskan men jag har ett och annat gott jag med.

Innehållet i en nathalies väska



inte illa va?

En tröja om man råkar spilla på den man har, parfym för svettiga eftermiddagar, toffsar för snabbrushen till tåget, hårspray för att reparera skadorna efter snabbrushen, smink för att dölja svettet efter rushen, passerkort till jobbet, handskar, nycklar busskort & plånbok (antar att jag inte behöver förklara), en massa armband? säkert bra & ha tex för spontan utgång, läkerol&tuggummin (my drug), pluggar som är allmänt bra att alltid ha i väskan, hörlurar för transportsträckor, laddare om min älskade iphone vill ha ström, ett kuvert med en massa viktiga koder och sånt (rätt dumt att ha i väskan kom jag på nu).

Japp, de ni!

Tur för mig att jag rensade ur väskan senast igårkväll!
annars hade bordet täckts av gamla tops, skräp, tidningar och en och annan strumpa.




Kommentarer
Postat av: emilie

kan du inte länka till min blogg?

har lagt upp en länk till din blogg..

min är http://emlom.blogg.se



fin blogg du har :)

2010-02-11 @ 20:57:43
URL: http://emlom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jag gjorde också ett väskinlägh, hoppas det sprider sig. Sjukt kul. Natti hjärtat

2010-02-11 @ 22:47:45
URL: http://publishlovisa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ha ha, det är klart man fattar att du inte menar din karl. Karln kallar man för ovän (iaf jag)

2010-02-12 @ 06:51:50
URL: http://amandaeckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0