måndag..äntligen?

Jamen nästan, jag har vart så uppe i varv i helgen.. Har känt mig understimulerad trots att jag hunnit med en hel del såsom

*Middag med min kusin
*Kolla hockey med Rob&hans grabs
*Mio och välja soffa
*Fika med Madde
*Middag&vin hos Amanda
*Fika med flickhögen hos Millan
*Söndagsmiddag med Hamp&Anna

Full rulle vill säga, men har ändå hunnit med att känna mig rastlös?
Så aa lite skönt är det med måndag :)

Eftersom att jag bjuder på sopsäckinlägg idag så hänvisar jag er vidare till lite mer intressant läsning..

Lovisa & Emilie

mina fina


Nu kommer Rob snart, blir lite soffhäng & familjen annorlunda

adios

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Aaah men gulle dååå <3

2010-02-22 @ 22:53:45
URL: http://publishlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0