NAMNAMNAM

Igår hade vi finbesök av Malinmulismul, alltid lika kul.
En bättre glädjespridare får man leta efter, hon har verkligen energi som smittar av sig!
<3

Hur som skall jag nu dela med mig utav ett förträffligt recept som vi i princip skapade igår, stjärnkockar som vi är.

Hööhhöööm.. Först skalar du prtatis, morötter och rödbetor (perfekt uppgift för karln i huset).
Därefter skall detta klyftas ock läggas på en plåt tillsammans med lite olivolja och salt, in i ugnen på typ 250 grader. (jag har alltid på max, vad jag än lagar)

Sedan är det dax att ta fram lax, slänga eller lägga upp den på en ungssäker form och ställa in den i ugnen..
När denna fått lite ytlig färg så skall den ut igen och på med ett lass med creme fraiche med smak av äpple pepparrot, in i ugnen igen tills att laxen är färdig.



namnamnam, sinnessjukt gott!!

Förresten så känner jag mig väldigt snurrig just nu.
Många bollar i luften, men jag skall absolut inte klaga!

back 2 business
ciao


Kommentarer
Postat av: amanda

Ha ha, Richard har också ALLTID på max. Jag blir galen. Får för mig att det kostar massa el :)

2010-02-11 @ 12:29:47
URL: http://amandaeckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0