snippsnappsnut..

..så va denna fantastiska helg slut!

Igår vart jag ju hela härliga 22 vilket firades hela dagen lång..

På dagen kom familjen (utom bortresta Lilsis som saknades massor), svärfamiljen, farmor och några söta vänner förbi på fika och en härlig stund..
Förrutom en massa kakor, bullar & kaffe så satte vi även i oss världens godaste tårta.



Mörkchoklad&Passionsfrukt namnam i say!

Fick en massa fina prylar.. En resa för 2 till Thailand av min familj, det är helt galet att de bjuder oss finfinfina familjen <3
Lite presentkort från Rasmus&Rebecca, del till fotokurs av Anna&Hampus som jag verkligen ser fram emot, nya superfina koppar av farmor, blommor & vin av finaste Helena, massa blommor fr alla andra också för den delen, nya fina tallrikar från matteus serien fr svärfamilj som vi passade på att inviga idag :)

På kvällen begav vi oss in till söder för en middag på UnderbaraBar, en samling med underbara människor&jag :)
Maten som för min del vart oxfilé smakade helt ok, drinkarna med för den delen.

Lite besviken på stället, inte alls som det vart tidigare gånger jag vart där men sällskapet gjorde att kvällen vart topp iaf.
Vet inte om pensionärsföreningen bokat stället men medelåldern va iaf långt över mina ynka 22, bra för åldersnojjan iaf :)



Haha de ända korten jag har från kvällen




Bandet som spelade (skitmusik) gav mig iaf en liten trudelutt i form av ja må hon leva fick även en kram & en pil i rumpan av en halvnaken dvärg utklädd till amor.
De hade inspelning av programmet "fantastiska nöjen", hoppas verkligen inte de publiceras!
Amanda & Richard tittade även de förbi i slutet vilket satte en extra guldkant på min kväll.

Alla hjärtans dag idag också, det firade vi med en toksmarrig middag och lite film. Fick sällskap till filmen utan Lollo och Robert, myspys!



Förätt vart en toastmix



Sedan Oxfilé, rostade rotsaker, sparris, rödvinsås och självklart lite beá :)

Nu är det äntligen dax
sooooova!
Haha de ända korten jag har från kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0