Sovmorgon

så värt!
Vaknade nyss & nu är Robin iväg och köper färska frallor, vi ska unna oss en lyxfrulle idag!

Jaha gott folk, idag bjuder dagen på en massa fart, fläkt och lycka.
Efter frullis blir det lite småplock hemma inför morgondagen, hoppas på att Helena kommer titta förbi en stund.
Lite senare skall jag möta upp herr Hampus i centrum för ett besök på systemet där det skall inhandlas lite vit-tjut (mitt nya favvo ord btw) inför ikväll. & ikväll skall vi hem till just Hamp&Anna, förtära vit-tjutet och göra hemlagad sushi :) Kommer bli en kanonkväll!

Robins föräldrar kan förresten vara de sötaste som finns.
De har handlat i princip en hel årsförbrukning kött till oss (tror de tycker lite synd om oss efter renoveringsräkningen vi betalade i veckan).
Oxfilé, fläskfilé, korv, köttfärs, fläskytterfilé osv.
2 flaskor vin fick vi också, rosé-tjut haha.
Nu har vi så vi klarar oss! Gulligare svärisar får man ju leta efter!





Ha en fantastisk fredag!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh va härligt vännen, njut nu av ditt vilt-tjut hahahaha

2010-02-12 @ 10:22:01
URL: http://publishlovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

spara lite at mig! jag vill ha bea, fetasallad och en feeet kottis! klyfttpotatis och rotfrukter... :D

2010-02-12 @ 12:34:37
Postat av: Amanda

Hi, hi, vit-tjut! Ha, ha, rosé-tjut :D!!

2010-02-12 @ 13:41:32
URL: http://amandaeckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0