Tadaaaa..

Nu mina kära vänner, ovänner, stora & små är det dags för de första offentliga bilderna på mitt halvfärdiga hem.. En del kvar att göra men man kan iaf se en skillnad och få en liten smak på vad som komma skall..

FÖRE



Dörrhålet som inte existerar längre



Mjau, ett halvrivet furukök




En kökshörna & lite av hallgången. Glöm för guds skull inte att spana in golvet!



Utsikt från färdigrivet kök



I en annan del av köket, haha.



& så min alladeles egna byggarerob!


Nu till den delen ni alla väntat på..

tadaaa

EFTER



Åhåhåh världens mest fantastiska tapet



Lite högersida



Lite vänstersida



The view Ps. Det är en lampa på bordet.. JA den ska hängas upp!



Vrålsnygga golv!



Lite hall



Lite garderober



Mitt hatrum! Golvet ser grått ut, det är typ grönt.

Jajemen.. Detta är vad vi rivit, spacklat, målat, slipat, sågat, putsat, meckat and so on med de senaste 2 månaderna..

I köket kommer även röda rektangulära mosaikplattor vid fläktpartiet, kommer bli så fint :)

Vardagsrummet är just nu en sopstation och sovrummet är inrett i maria montesami anda så de blir våra nästa projekt.. Därav 0 bilder på dessa!

Kom förbi och hälsa på vettja!






Kommentarer
Postat av: Kadden

så fint. ni är så duktiga <3

2010-02-02 @ 11:41:44
Postat av: amanda

Vad fint det blev med halltapeten. "Snygga gubbar" ha ha!

2010-02-02 @ 13:56:31
URL: http://amandaeckers.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh vad fint!!!

2010-02-02 @ 21:53:29
URL: http://maddeleine.blogg.se/
Postat av: Millan

Finfint! Jag gillade verkligen köksbordet! Jag vill komma och hälsa på- snart! Ska bara försöka slita mig från upp-packningen i vårat hem. Kram

2010-02-03 @ 09:34:36
URL: http://mullsan.blogg.se/
Postat av: felicia

aaaah jag vill bara komma och ata bullar hos er! jatte snyggt pusssar!

2010-02-03 @ 16:53:52
Postat av: Therese

Åh vad fint ni fått det! Saknar dig.

2010-02-12 @ 09:54:40
URL: http://teml.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0