Rubrik?

Javet, jag utlovade ett bättrande men..
Tid är pengar mina vänner, och mina pengar är slut?

Hur som, jag har liksom haft annat för mig!
Blir en snabbupdate eftersom att klcokan tickar och jag har nån ansiktsmask i fejjan som jag skulle sköljt av för en kvart sen.. Börjar känna mig lite stel!

Jobbet ja, jag har börjat :)

Jag trivs som kaviar på ägg efter bara en vecka..
Härliga tider, mysiga kunder, fantastiska kollegor och en grym chef!
Kan det bli bättre?

Inflyttad, jajemen!

Mitt hem börjar bli ett hem :) Jag ska försöka lägga in lite bilder i veckan så att ni alla kan få avundas mig lite..

Helgen, fantastisk!
Utgång med underbaringar i fredags. Fix och fika i lägenheten i lördags följt av taccomiddag hos Hamp&Anna.
& idag har jag fart omkring och handlat diverse prylar till mitt hem, även storhandlat.. Kvällen tillbringades med Madeleine, Amanda och min favvisunge Celie.
Vi åt lax&saffrans soppa och Celie bjöd på fantasiglass med namnet Ulla.

Livet, ja det är underbart!

Ps. Jag saknar min Rob som vart i Finnelandet hela långa helgen. Imorgon kommer han hem, ska bli skönt att slippa skeda med en kudde!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Meeeeen vad har du börjat med? :)

2010-02-05 @ 05:33:58
URL: http://casson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0