Tugga svälj tugga svälj..

..jävla helg..
man gör ju inte mycket annat än att äta..
..Jag fick nyss knäppa upp knappen på jeansen (fettulla)!

Jobbar ju som sagt i helgen vilket är en av anledningarna till val av ämne (händer inte så mkt annat liksom) ha.

Igår vart det lite fredagscoozy hos Hampus&Anna med fondue, en låda kravmärkt rödvin och sällskapsspel.. Bra kväll vill säga!

Dock bör fondue avnjutas utomhus då olja luktar lagom mysigt och har en tendens att bosätta sig i jackor. Man luktar liksom tjock, ganska läbbigt! haha

Idag vart det middagsbjudning hos la familia.
Bjöds på utsökt struts, visst låter det kul?!
Skämt&sido så åt vi faktiskt struts, med rostade rotsaker och rödvinsås. Har ni aldrig testat det bör ni görat, läskigt gott faktiskt!
Efter det en mandelchokladgrej inspirerad av veckans program av "halv 8 hos mig".
Så ja, matkoma!

Om ni inte hittar mig så lukta efter fettdoften och lyft på en valk så är jag säker på att jag är där!


(Nu har jag försökt en halvtimma att ladda upp bilder på strutsfan och fonduejäveln, ni får helt enkelt använda fantasin kära läsare.. eller googla)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0