Hälsoresan

har börjat idag!
Eller egentligen började den väl redan igår i jakten på mina försvunna träningsskor.
Bara att de lyckats försvinna säger ju rätt mycket, jag är alltså en väldigt hurtig dam som alltid har mina träningspjuck med mig (man vet aldrig när tillfälle för träning ges) och med detta kommer att jag inte riktigt har koll på vart jag lagt dem.

Skämt&sido. Jag hade verkligen inte de blekaste vart dessa knappt använda kunde befinna sig, helt säker va jag på att de inte är hemma så körde uteslutningsmetoden och kom fram till att antingen ligger de hemma hos mina kära päron eller så kan de möjligen ligga i vår andra, gamla bil som just nu står obesiktad hos Paps i väntan på att det ska bli vår så vi kan ta tag i det och få den såld. Självklart låg den inte på alternativ nr 1 vilket på ren svenska betydde svett blod och tårar. Det tog mig ungefär en halvtimma att skotta mig in till en av dörrarna, som visade sig ha frusit fast så det va bara glatt att skotta vidare. En miljon svordommar senare slet jag ur mina skor som för övrigt frusit fast.

Ja, bilder säger ju mer än tusen ord..







Ja så jag har faktiskt haft träningsvärk idag, underskattad träning vill jag lova.

Vidare på hälsorese-temat har jag idag ätit nyttig, tagit en lunchpromenad med Emilie i solen, hälsotallrik till middag och även kört mitt första träningspass på SATS.

IT´S ON, thailand 20 dgr kvar :)

Kommentarer
Postat av: anna

BRAVO LILLE SCARI!

2010-03-09 @ 15:50:32
Postat av: Emilie

Hahahahah! stackare :) men bra träning!

2010-03-10 @ 09:36:20
URL: http://emlom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0